Kategoriler

Okul Eğitiminde Sorunlara Yeni Bir Uygulama ile Başarılı Çözümler

Okul Eğitiminde Sorunlara
Yeni Bir Uygulama İle Başarılı Çözümler.

Genelde yaramaz, tembel ve sorunlu olarak düşünülen çocuklar okullarda ön sıradakileri rahatsız etmemeleri için arka sıralara itilmekteler.

Çocukların eğitim sisteminden uzaklaşmadan bağımlılık, suça meyil, kişilik bozuklukları yaşamadan iyi bir eğitimle başarılı olabilmeleri artık mümkün. Bu, ön sıraya geçtik, sorun çözüldü demek değil. Çocuğun her sınıfı sindire sindire ve başarma duygusunu öğrenerek geçmesi esas.
Öğretmenle birlikte müfredata uyarak öğrenciye özel yıllık plan çıkarılıyor. Yazılı ve sözlü dönemleri, telefon ya da mail üzerinden iletişim kurularak o dönemlere has çocuğa özel sınavlar hazırlanıyor ve öğretmenle paralel çalışılıyor.

Sorunlu çocuğun, arkadaşları ve diğer kişiler bu uygulamanın onun için yapıldığını bilmiyorlar. Sadece sınıf öğretmeni, rehber öğretmen ve okul müdürü bu konuda bilgi sahibi.
Uygulamanın en hassas kişisi ise sınıf öğretmeni. Sınıf öğretmeni, ince hassas bir çizgide. Kilit yerde. Uygulama ile kapılarını açan öğretmenlerle çok güzel sonuçlara varılabiliyor.
Otistikler de sorunsuz okuyor.

İstanbul’un Anadolu yakasındaki 58 ilköğretim okulunda 250 çocuk üzerinde uygulanan bu çalışmayla, öğrenim güçlüğü raporu bulunan çocukların, bu raporlarının kaldırılması sağlandı.

Otizm
tanılı olup eğitim-öğretim hayatına devam eden çocukların yüzde 60’ının artık sorunsuz bir okul hayatı geçirdikleri de gözlendi.Hiperaktivite tanılı çocuklarımızdan yüzde 77’sinin kaynaştırma raporu kalktı. IQ seviyesi 70 civarında olan öğrencilerden yüzde 20`si ise OKS’yi (Ortaöğretim Kurumları Sınavı) kazandı.

4.5 5 2
YORUM YAP ve PUANLA